Szeghalmi Anita

6 fontos indok, hogy személyi edzőhöz menj - megkérdeztük, kipróbáltuk

2015. október 24. - C.D.T.

Az nem titok, hogy a nők szeretnek szépek lenni és persze mindig szeretnének beleférni a régi ruhájukba. Ehhez azonban nem árt lemenni néha az edzőterembe. De az se mindegy, hogyan edzünk, ha eredményesek akarunk lenni és szeretnénk megőrizni testünk, izmaink épségét. Mi nagyon szeretnénk segíteni, úgyhogy megkérdeztük a téma szakértőjét, Merl Ferenc személyi edzőt, mit is ajánl nekünk, mire figyeljünk oda. A legnépszerűbb gyakorlatokat pedig be is mutatjuk.

_27a2963.jpg

CDT: Mik azok a hibák, amiket elkövetnek, akik nem személyi edzőhöz mennek?

M.F.: Első hiba hogy nem tudják,hogyan táplálkozzanak egészségesen és jól. Nem tudják, hogyan kell tisztán enni, mert nagyon sokat ’’bűnöznek’’ , túl zsíros ételeket esznek, alkohol fogyasztanak stb. Egy személyi edző pont abban tud segíteni nekik, hogy megtanuljanak rendszert csinálni az életükben, mind táplálkozási szinten, mind az edzésben és az életvitelükben.

CDT: Milyen más dolgokat tesznek rosszul, amikor lemennek az edzőterembe és mit csinálsz te másképp?

M.F.: Vannak olyan személyek, akik túlzásba viszik az edzést. Egyszerre egy, 1 órás, 1 óra 10 perces etapnál többre nincsen szükség. Arra is oda kell figyelni, hogy a gyakorlatokat szakszerűen, szabályszerűen hajtsák végre. Ha rosszul végzik el azokat, akkor nem csak, hogy nem érnek el megfelelő hatást, hanem meg is sérülhetnek. Én kondigépekkel, TRX-el  edzem a vendégeimet, de csinálunk gyakorlatokat szabad súlyokkal is. Szoktam nekik javasolni hogy menjenek el egy spinning órára vagy egy aerobik órára, hogy kicsit más ingert is kapjon szervezetük.

_27a2939.jpg

CDT: Mi a 4 legfontosabb dolog a hatásos edzés szempontjából?

 M.F.:
1)
Elsődleges dolog, hogy a gyakorlatok helyesen, szakszerűen kövessék egymást. Ha össze vissza bontjuk föl a testen az izomcsoportokat, az nem igazán célravezető.

_27a2986.jpg

2) Kiemelten fontos a gépek helyes használata. Első körben szükség van a nyújtásra, mert egy laza izomzat sokkal könnyebben fejlődik, a kötött, amit nem nyújtottak rendesen.
_27a3007.jpg

3) A megfelelő kardiózás messze nem elhanyagolható a zsírégetés szempontjából. Folyamatosan figyelni kell közben az ember pulzusát, mert az sem mindegy, hogy milyen tartományban edz. Ez kortól, testsúlytól és nemtől függően változhat.

_27a2976.jpg

4) Ne csak heti egyszer menjünk edzeni.Heti 3-4 alkalommal már komolyabb eredményeket el lehet érni. Heti 2 alkalmas edzéssel, csak nagyon hosszan érik el a céljukat és igazából csak szinten tartásra elég.
_27a3000.jpg

CDT: Milyen sportágakat ajánlasz nőknek?

M.F.: Én azt mondom, hogy nők súlyemelők ne legyenek. Inkább fitneszezzenek, vagy, járjanak el futni, biciklizni, vagy aerobikozzanak. Nagyon jó a yoga  a nyújtás miatt, de, amit nagyon szeretnek és tudom is ajánlani, főleg azoknak, akik a súlyokat nem kedvelik, hogy menjenek el  zumbára.

 

Ha már úgy gondolod, top formában vagy, tanuld meg hogyan készítheted el a legtutibb halloween-i sminket és hol találod a 7.kerület legcukibb kávézóját:

ÍGY KÉSZÜLNEK A LEGTUTIBB SMINKEK HALLOWEEN-RA 

MEGTALÁLTUK A BELVÁROS LEGÉDESEBB KÁVÉZÓJÁT

Vagy kövess minket FACEBOOKON 

A bejegyzés trackback címe:

https://cdthungary.blog.hu/api/trackback/id/tr358012177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.